PRACA W TEATRZE
Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu
zatrudni pracownika na
stanowisku kasjera
[1/2 etat] lub [umowa zlecenie]
Do zadań pracownika na tym stanowisku będzie należało:
- sprzedaż biletów wstępu w kasie biletowej i przyjmowanie zwrotów
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych
- obsługa internetowej rezerwacji i sprzedaży biletów
- obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
- rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji rozliczającej sprzedaż
- terminowe wpłacanie gotówki uzyskanej ze sprzedaży do kasy głównej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania:
- wykształcenie średnie o specjalności lub z doświadczeniem, umożliwiającym wykonywanie zadań
na tym stanowisku - umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat
- własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
Pożądane cechy i predyspozycje:
- zaangażowanie, sumienność, odpowiedzialność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność.
Praca począwszy od 1 września 2021 roku, w systemie jednozmianowym, zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć w siedzibie Teatru, z uwzględnieniem funkcjonowania kasy biletowej w dni wolne od pracy [niedziele, sporadycznie w soboty].
Oferty pracy prosimy składać w sekretariacie Teatru przy ul. Jana Brzechwy 16 do dnia 27.08.2021 roku w zamkniętej kopercie z informacją: „Oferta pracy na (nazwa stanowiska pracy)”.
Oświadczenia:
- Wyrażam zgodę/ nie wyrażam zgody * na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Teatr do końca roku kalendarzowego (* proszę skreślić niewłaściwe).