AKTUALNOŚCI

Praca w TLiA

Teatr Lalki i Aktora  w Wałbrzychu

zatrudni pracownika na stanowisko: specjalisty ds. kadr i sekretariatu

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Umowa: pierwsza umowa na okres próbny

Rozpoczęcie pracy: 01.02.2022 roku

 

Do zadań pracownika na tym stanowisku należy:

  • prowadzenie kancelarii Teatru,
  • realizacja polityki kadrowej Teatru,
  • prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych,
  • sporządzanie obowiązujących sprawozdań okresowych w zakresie  kompetencji.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe pierwszego stopnia uzyskane najlepiej na kierunkach: ekonomia, socjologia, zarządzanie lub wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych oraz zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, najlepiej potwierdzona ukończeniem kursów specjalistycznych.
  • umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem w zakresie znajomości edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych,
  • praktyczna znajomość informatycznych programów kadrowo-płacowych.

 

 

Oferujemy:

  1. pracę w Teatrze z wieloletnią tradycją
  2. pracę w ciekawym, twórczym środowisku
  3. stabilne warunki zatrudnienia

 

 

Warunki aplikowania:

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys (CV);
  • prosimy również o przygotowanie do wglądu dokumentów poświadczających kwalifikacje (kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, zdobyte wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.)

 



Możliwość komentowania jest wyłączona.